Dag #6: richting Yosemite National Park

27 juli 2016

Dag #6: richting Yosemite National Park

Vanochtend rond half 10, na een belletje met pa en ma, weggereden  van Candlestick RV Park richting Yosemite. We hadden een koa geboekt met zwembad dus dat was een fijn vooruitzicht. Wegrijden uit San Francisco richting de parken betekent dat we het een stuk warmer zullen krijgen. Gisteravond flink wat boodschappen gedaan zodat we ons een aantal dagen kunnnen redden met eten en drinken. De stad uit, via de Bay Bridge. Hier was het wel druk, maar alles ging prima. De route richting het park was verder rustig. Het landschap zag je veranderen. Het was leeg en vooral veel bergen, met daarop droog  gras. Onderweg rustig een broodje gegeten en toen kwamen we op tijd op de camping aan. De camping is erg mooi. We hebben lekker gezwommen en gewoon even niets. ’s Avonds de hamburgers op de barbecue gedaan. Vakkundig klaargemaakt door Thijmen en Pepijn. Verder stond er aardappel en bloemkool op het menu. Ook lekker! Morgen gaan we op tijd opstaan om echt naar het Yosemite Park te gaan en de mooie waterval te zien. Het is nog ruim 30 mile rijden om er te komen, en daarna nog weer terug. We staan lekker nog een nachtje op deze mooie camping. Nu een glaasje en een spelletje en dan slapen.

1. Frans en Ans Benneker:
    28 juli 2016
    klinkt allemaal geweldig! Heb wat foto’s gezien van Yosemite park; fantastisch mooi! Hier gaat alles z’n gewone gang. A.s. maandag vertrekken we voor een paar dagen naar Amsterdam. Mander komt nog een dagje na en dan gaan we naar Nemo. Vandaag een regenachtige dag, maar absoluut niet koud.
    Bevalt het nomadenleven? We vonden het fijn om jullie even te zien via face time.
    liefs uit Lemselo